KENALI PUBLIC GOLD

Public Gold merupakan syarikat jual beli emas sejak 2008, syarikat emas pertama di dunia yang patuh syariah, dipantau oleh panel syariah Amanie Advisors Sdn Bhd dan dilindungi insurans Lonpac.

Public Gold memiliki menara tersendiri iaitu Menara Public Gold yang terletak di prime lokasi iaitu Tun Razak Exchange (TRX), mempunyai kilang emas sendiri di Malaysia dan Indonesia dan mempunyai 17 cawangan di seluruh Malaysia, dan 5 cawangan di Indonesia.

Pengasas dan Pengerusi Eksekutif kumpulan Public Gold adalah Dato’ Wira Louis Ng. Beliau juga adalah Konsul Kehormat Kazakhstan di Pulau Pinang dan juga Presiden Malaysia Gold Association (MGA).

Public Gold telah mencatat pencapaian rekod Sales Revenue sebanyak 16 Billion, jualan emas sebanyak 70 tons dan belian balik emas sebanyak 38 tons dan mempunyai jumlah ahli melebihi 1.5 juta orang.

Terkini Public Gold mempunyai 50 Gold ATM di seluruh Malaysia dengan jumlah sales sebanyak RM10 million.

Public Gold juga menyediakan perkhidmatan Peti Simpanan (Safe Deposit Box) melalui Public Safe, satu kemudahan dan perkhidmatan yang bertaraf antarabangsa untuk memenuhi keperluan peribadi anda dan memastikan barang-barang anda selamat.

Sertai kami dengan mendaftar secara percuma dan mulakan tindakan untuk buat simpanan / pelaburan emas anda